2. Miks...?
7. Eesti suurimad kitsaskohad
23. 2017
10. UUTE TEHNOLOOGIATE RAKENDAMINE TÖÖSTUSES TÄNA JA TULEVIKUS
16. Business models
6. Eesti positsioon digitechnoloogiate kasutajana
11. Erinevate tööstusarude digitaliseerimine
1. Miks mõelda Tööstus 4.0 - st? 17.11.2017
5. Four wave of convergence ?
17. Strategy is primarily development internally
14. Motivation – the individualisation of the markets
20. Digitalisation requires mastering six fields of action
15. Top goals : Better processes and capacity utilisation
3. An existential challenge for the whole economy Which statements are applicable in connection with the digitization of your business?
13. Kasud ? TÄIENDA V TULU KULUDE ALANDAMINE, TOOTLIKKUSE KASV TÖÖSTUS 4.0 Uued digitooted ja -teenused Suur - andmed ja analüüs Suur em lisand- väärtus Isiklikud tooted T oodete ja teenuste digitali- seerimine Väiksemad logistika- kulud Reaal- ajas kvaliteedi- kontr oll Reaal- ajas pr otsesside ja toote jälgimine Kliendi- põhine paindlik tootmine Ennetav hooldus T erviklik r eaal- ajas planeeri- mine Lühem tsükli- aeg, varude taaskasutus Digitaalne ar endus, simud ja liitr eaalsus Pr otsesside digitali- seerimine ja automat.
18. Where to start? Standing on the shoulders of giants ? Innovation by start - ups ? Internally ? Lighthouse project ?
9. Kliendid ▪ Tellitava partii suurused järjest vähenevad ▪ Erinevate toodete arv järjest suureneb ▪ Kliendid ootavad järjest lühemaid tarnetähtaegu ▪ Kliendid ootavad 99% tarnekindlust ▪ Kliendid ei soovi hoida enda juures vaheladusid ▪ Klientide surve hindu alandada ei vähene
22. ▪ Utilize the collective intelligence of your staff, and then augment it by the wisdom of your customers and partners ▪ Start with a lighthouse Project ▪ Digital transformation is about creativity and implementation; technology is not the limiting factor ▪ Tidy up your room before playing outside – smooth processes, data, and infrastructure are must - haves ▪ Do not turn everything upside down; digital transformation requires a managed evolution ▪ Continuously reassess your digital transformation with an eye on the moving target Management tips for digital transformation
21. Management tips for digital transformation ▪ No customer benefits? No Action! Assure that there is a customer - centric use case for your digital initiatives ▪ Wherever you are in the supply chain, focus on the end - user ▪ Focus on people (i.e., users and employees), not on technology ▪ Smartify your products and extend them by services ▪ “All digital” will seldom be the winning model; it is about smart digital - physical fusion ▪ Destroy your business model, before others do ▪ Being digital is much more than having an app; it is back - end to front - end
19. Lighthouse projects – not powerpoint will unlock your transformation value ? ▪ Lighthouse projects simply focus on implementation, fast delivery and creating a positive culture for digital transformation. A lighthouse project is a – short - term, – well defined, – measurable project that serves as a model — or a “lighthouse” for other similar projects within the broader digital transformation initiative. ▪ Show, Don’t Tell via a Lighthouse Project ▪ Lighthouse Projects, Not PowerPoints, Will Unlock Your Transformation Value
4. Digitaliseerime Eesti majanduse ning ekspordime neid oskusi Aastal 2020 on Eesti heaolu allikaks IKT nutikas kasutamine majanduselus ja ühiskonnakorralduses 1 3 4 Arendame e - Riiki ning oleme IKT - d tundev seadusandluse valvekoer Kasvatame haritud IKT tööjõudu ning suuname teadus - arenduse IKT äriga koostööle Suuname digimajanduse ning e - Riigi väärilise digitaalse taristu arengut PÕHISUUNAD VÕIMALDAJAD Käivitame IKT strateegia 2030 loomise Tagame ITL’i ja IKT sektori hääle mõjukuse läbi tulemuskeskse organisatsiooni 2
12. Tööstus 3.0 vs. Tööstus 4.0 Tööstus 3.0 Tööstus 4.0 Toode Madalama lisandväärtusega lihtsad ja passiivsed tooted (toode) Kõrgema lisandväärtusega intelligentsed tooted ( toode+teenus ) Tootmisprotsess Passiivsed, omavahel seostamata ja töötajate pidevat kohalolu nõudvad plaanipõhised protsessid Autonoomsed, terviklikud töövooga, enesekontrolliga tootmiskomponendid ja – protsessid Inimene Töötajad teevad lihtsat tööd Töötajad teevad targemat ja kõrgemat lisandväärtust loovat tööd Seadmed Erinevad tarkvara - ja seadmete süsteemid ei ühildu, visuaal ja loogikad on erinevad Täielik ühilduvus, seostatus ning läbipaistev andmete ja info liikumine Ärimudel Jäigad ja standardiseeritud äriprotsessid ning väärtusahelad, mis on s uunatud masstootmisele Võime paindlikult äriprotsesse kohandada ja muuta ning personaliseerida Info liikumine Andmed on, kuid ei kasutata Kõigi andmete kasutamine kogu väärtusahelas
8. PwC aastal 2014 ▪ Digitized products and service generate 110 billion EUR of additional revenue / year for the European industry ▪ By 2020 European industrial companies will invest 140 billion EUR annually in Industry 4.0 applications ▪ In 5 years , more than 80% of companies will have digitized their value chain ▪ 18% increase of efficiency within 5 years